Små söta

måndag 2 november 2009

välkommen till råddet




En del har har undrat hur jag hinner sy så mycket på dagarna. Bilderna torde vara svaret... Det råder ett konstant kaos här hemma. Jag har för länge sen gett upp hoppet om prydligt och städigt hem. Jag hatar att dammsuga, jag hatar att moppa golv och jag hatar det eviga småplockandet. Fast det absolut värsta måste nog vara att torka damm (Vessorna skulle kunna konkurera med dammen, men till all lycka är de makens ansvarsområde). Så jag struntar i det tråkiga och koncentrerar mig på det roliga.

3 kommentarer:

  1. ojdå. Om det där är ert kaos antar jag att du skulle dö om du kom in till oss en vanlig dag... Min man tyckte att jag borde skicka en bild åt dig (på kaos i en helt annan klass), men jag tror jag avstår :-D

    SvaraRadera
  2. men vi kanske tävlar i helt skilda klassar. Kaos lättvikt och kaos tungvikt....

    SvaraRadera
  3. Håller med A-K. Så sy lugnt vidare, råddet behöver du inte oroa dig för. ;)

    SvaraRadera