Små söta

tisdag 2 februari 2010

väggmålningen är klar!

Äntligen! Nu är väggmålningen klar. Det finns lite små skavanker här och där, men dem bjuder jag på. Nånstans måste det väl synas att det är första gången jag gör en väggmålning. Den blev precis så färggrann och glad som jag hade förställt mig.

Nu går projekt barnrum vidare till gardiner. Först tänkte jag nöja mig med röda enkla gardiner, men det känns lite tråkigt. Men en idé ploppade plötsligt upp och den känns rätt bra. Ni får se bilder så fort gardinerna är klara.

6 kommentarer:

  1. härligt! :)

    SvaraRadera
  2. Verkligt snyggt! Ska nog minsann härma dig då det blir dags för tjejens rum. Men jag fasar för hur jag ska klara av att rita älsklingsmotivet.. Askungen :-)

    Kan du komma på kaffe ti staden nästa måndag? Borde också kolla med Sara och Ika. Sku vara så kul att få lite träffas och tjattra av sig lite:-) H. linda

    Ha du förresten annonserat efter tyger i Efterlysningen? :-)

    SvaraRadera
  3. tack, tack :)

    linda: efterlysningen... den har jag inte ens tänkt på. Är helt övertygad om att det skulle krypa fram en massa härliga tyger från folks gömmor. Måndag passar bra för mig!

    SvaraRadera
  4. äh, jag har testat efterlysningen. Efterlyste påslakan, gardiner, dukar eller tyger från 60-70 tal. Det enda som kom var fula 90-talstyger från närpes. På rulle. För 5-10 euro metern. Yeah, right...

    SvaraRadera
  5. Underbar vägg! Min dotter skulle älska den!

    SvaraRadera